
Randstad Webdesign voert een volwaardige, geoptimaliseerd en kwalitatief Google campagne van uw bedrijfswebsite en webwinkel uit door uw doelgroep de gewenste
info van uw bedrij te geven precies op het moment dat deze op zoek is naar uw producten of diensten door de weergave van uw bedrijf op de eerste pagina van
Google search pagina met de zoektermen die ze invoeren.
Neem contact met ons op voor meer informatie over onze werkwijze en prijzen.
|

U heeft werk gemaakt van uw website en wilt meer bezoekers genereren. Met een Google campagne bereikt u gericht nieuwe klanten,
precies op het moment dat deze op zoek zijn naar uw producten of diensten.
Of u een bedrijf met een klein werkgebied hebt of landelijk actief bent, via Google campagne zijn uw advertenties bereikbaar voor elke potentiƫle doelgroep.
Onze online reclamecampagnes met de beste kwaliteit kosten minst en worden hoogst vertoond.
Om de prestaties op peil te houden moet een Google campagne regelmatig worden geoptimaliseerd.
Wat is belangrijk voor een goede Google reclamecampagne?
Google reclameacties werken eigenlijk vrij logisch. Het is de bedoeling om mensen die via het internet zoeken naar producten of diensten zo accuraat mogelijk
de gewenste info te geven. Daarom is de kwaliteit van een Google campagne uiterst belangrijk. Google beloont immers de relevantste advertenties met een hogere
positie in de zoekresultaten en met een lagere kostprijs per vertoning. Zo staat uw advertentie bovenaan met de laagste kostprijs.
Hoe een Google reclame campagne te optimaliseren?
Om dat te bereiken moet u allereerst rekening houden met een goede structuur van uw Google campagnes. Verder is het noodzakelijk om de zoekwoorden
die aan een campagne gekoppeld worden uiterst zorgvuldig samen te stellen. De advertentieteksten zelf worden best volgens een wervend patroon geschreven.
En tenslotte moeten nieuwe campagnes een tijd worden opgevolgd om tot de ideale mix van advertentieteksten / zoekwoorden te komen.
Met uitproberen, testen en meten kan een goede Google campagne uitgroeien tot een supercampagne. Maar dit vergt tijd en nauwgezet werk.
Waarom een Google reclamecampagne optimaliseren?
Google reclamecampagnes reageren op zoekopdrachten van de mensen. Wie in het zoekvenster een of een paar zoektermen intypt, krijgt een lijst met websites die mogelijks
informatie geven over het gevraagde. Aan de zijkant en bovenaan deze resultaten komen de "gesponsorde links".
Dat zijn de Google advertenties die eveneens verband houden met de ingetypte zoektermen.
Over een langere periode gezien, wijzigen de populaire zoektermen voor artikels of diensten beetje bij beetje. Dat kan gebeuren onder invloed van trends
of door de actualiteiten op dat moment. Dus zoekwoorden die vorig jaar een superhoog resultaat opleverden, maken veel kans om vandaag lager te scoren.
Dan zullen er andere woorden zijn die momenteel populairder zijn.
In het algemeen is men het er over eens dat het nodig is om regelmatig een Google reclamecampagne te optimaliseren. Op deze manier kunnen de zoekwoordenlijsten en
advertentieteksten worden bijgewerkt zodat de Google Adwords campagnes van hoge kwaliteit blijven.
|